Choose language

Kjøpsbetingelser

PRISER:

Det tas forbehold for trykkfeil, avgifts- og valutaendringer.

BETALING:

DYRBERG/KERN mottar betaling med MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Klarna og Paypal. Beløpet blir først trukket fra kontoen din når varen er sendt. DYRBERG/KERN krypterer alle kortopplysningene dine med SSL (Secure Socket Layer) protokollen. Det betyr, at uvedkommende ikke kan avlese kortnummeret ditt eller andre opplysninger under transaksjonen med PBS. DYRBERG/KERN forbeholder seg retten til å få kjøpsbeløpet overført via bankoverføring til Sydbank. Ordren sendes når bankoverførselen er mottatt.

LEVERING:

DYRBERG/KERN har vanligvis dag til dag levering. I forbindelse med helligdager, salgsstart og lignende, kan det forekomme en leveringstid på 2-3 hverdager. Det tas forbehold for utsolgte varer og forsinket leveringstid fra hovedlageret. Det tilbys ikke levering utenfor Norge og Danmark.

REKLAMASJONSRETT:

Som kunde har du selvfølgelig lov til å reklamere over en vare, som har feil eller mangler, som var tilstede da varen blev solgt. Reklamasjonsretten gjelder i 2 år, og omfatter fabrikasjons- og materialfeil.
 
Enhver tvist mellom DYRBERG/KERNog kunden er underlagt dansk lov.

ANGRERETT:

Vi tilbyr 30 dages bytte og angrerett. Benytter du deg av angreretten, tilbakebetales varens pris og leveringsomkostninger. Når du vil benytte deg av angreretten, skal du selv betale returforsendelsen, med mindre annet er avtalt. Vi tar ikke imot forsendelser med postoppkrav.
 
VARERETURNERING:
DYRBERG/KERN ved Fashionshopping ApS
Niels P Thomsens Vej 3
7500 Holstebro
Denmark
CVR:31327369
 
Er det snakk om en reklamasjon, er det viktig at du  sender med en detaljert beskrivelse av eventuelle feil eller mangler. Dette vil gi fortgang i ekspedisjonstiden. Vedlegg også en kopi av fakturaen/ordrebekreftelsen. Vi anbefaler at varen sendes som pakkepost. På denne måten er det mulig å spore pakken, og det fjerner enhver tvil om hvorvidt varen har blitt levert til DYRBERG/KERN

Opplysning om klagemuligheter

Vi håper du vil kontakte DYRBERG/KERN først, og se om vi ikke kan finne en løsning dersom du har en klage.
En klage over en vare eller tjenesteytelse kjøpt hos oss kan sendes inn til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU-kommisjonens online klageportal kan også brukes ved inngivelse av en klage. Det er spesielt relevant hvis du er forbruker med bopel i et EU-land. Klage inngis her -
http://ec.europa.eu/odr. Ved inngivelse av en klage skal du angi vår e-postadresse shop@dyrbergkern.com
DYRBERG/KERN A/S

DYRBERG/KERNs produkter er håndlagde og gjennomgår mange ulike prosesser: fra støping, polering og emaljering av metallbasen til håndfletting av lær, sliping, polering og montering av halvedelsteiner og krystaller. Til slutt settes de ulike elementene i hvert smykke sammen. Etter hver prosess utføres en spesiell kvalitetskontroll.

Hvert smykke gjennomgår ca. 40 forskjellige prosesser og berøres av like mange hender før det magiske øyeblikket – når du får øye på det og kjenner at det slår gnister ...

DYRBERG/KERN A/S    |    Niels P Thomsens Vej 3    |    7500 Holstebro    |    tlf +45 97 41 04 15    |   shop@dyrbergkern.com