...

Official online store

DYRBERG/KERN

Leveringsinfo

Når du handler på nettsiden vår, samtykker du til reglene og vilkårene nedenfor.
Vi anbefaler at du leser vilkårene grundig før du handler i nettbutikken vår..
Du har rett til å heve kjøpet uten å begrunne valget, så sant det skjer innen 28 dager fra du mottok varene.
Vi leverer via BRING.
Vi forbeholder oss retten til å oppheve en ordre i følgende situasjoner, uten å pådra oss ansvar for kompensasjon eller andre omkostninger. Vi vil selvfølgelig gi deg beskjed på forhånd via e-post, og forsøke å finne en løsning.

  • Betalingsopplysningene dine er feilaktige eller umulige å bekrefte.
  • Bestillingen din er uført på en slik måte at det kan se ut som svindel, eller den kan kobles til en annen kriminell handling.
  • Det oppstod en feil ved betalingen på nettsiden.

I samme øyeblikk som du trykker ‘Kjøp nå’, er du bundet til bestillingen, men se også avsnittet ‘Retur’.
Du får automatisk en bekreftelse som betyr at vi har mottatt bestillingen din. Dette betyr likevel ikke at vi har akseptert bestillingen din, og vi forbeholder oss retten til å avvise den.
Når vi har akseptert ordren, sender vi deg en e-post med bekreftelse på kjøpet ditt, hvor du også finner andre relevante opplysninger, som sporingsnummer.
Se alltid gjennom ordren din for å sikre at alt er som det skal. Hvis du har gjort en feil, ber vi deg kontakte kundeservice på Webshop@dyrbergkern.com så snart som mulig.
I øjeblikket sender vi til følgende lande:

  • Danmark (unntatt Grønland og Færøyene) 
  • Østerrike  
  • Belgia 
  • Bulgaria
  • Canada
  • Kypros
  • Tsjekkiat 
  • Estland
  • Finland 
  • Frankrike 
  • Hellas
  • Tyskland 
  • Ungarn 
  • Irland 
  • Italia 
  • Holland 
  • Hong Kong SAR Kina
  • Kina 
  • Kroatia  
  • Litauen 
  • Luxembourg
  • Latvia
  • Norge 
  • New Zealand
  • Malta
  • Polen 
  • Portugal 
  • Romania
  • Russland
  • Slovakien 
  • Slovenia 
  • Sverige 
  • Spania 
  • Sveits
  • Storbritannia 
  • USA
  • De forente arabiske emirater 

Bestillinger som skjer innen kl. 10.00 fra mandag til fredag, blir sendt samme dag.

Forsendelsen skjer med BRING – mandag til fredag til adressen du oppgav ved bestilling. BRING leverer pakken til et utleveringssted i nærheten av der du bor, eller der du ønsker å hente pakken. BRING har mer enn 6.500 utleveringssteder i butikker over hele norden – for eksempel i kiosker, matvarebutikker, på bensinstasjoner og i utvalgte butikker.

Det skal kvitteres for alle pakker fra BRING ved levering men det trenger ikke nødvendigvis være du som skriver under. Det kan være en annen person på samme adresse (f.eks. et familiemedlem eller en nabo), som kvitterer for mottakelsen av pakken.

Legg merke til at du er ansvarlig for de produktene du har bestilt etter at leveringen er gjennomført. Hvis pakken ser ut til å være skadet, ber vi deg om å ikke ta imot ved levering.
Du har ansvaret for å undersøke varene for eventuelle defekter, og å underrette oss om dette. Dersom en eller flere varer er defekte, eller det mangler en vare i leveringen din, eller du har mottatt feil vare i henhold til bestillingen, har du mulighet til å returnere den defekte varen og få refundert kjøpsprisen og alle leveringskostnader.

HEVING AV KJØP INNEN LEVERING/strong>
Hvis du ønsker å heve kjøpet innen levering, ber vi deg ta kontakt med kundeservice som vil hjelpe deg med dette. Vi kan dessverre ikke garantere at kundeservice er i stand til å hjelpe deg med å avbryte bestillingen, fordi den allerede kan ha nådd siste trinn i håndteringsprosessen, slik at det er for sent for oss å stoppe den. For å gjøre det enklere for oss, og for å sikre at du får best mulig service, ber vi deg sende oss en e-post med ordet 'STOPP’, og ordrenummeret ditt i emnelinjen.

HEVING AV KJØP OG RETURNERING AV BESTILLINGER ETTER AT LEVERINGEN HAR FUNNET STED
Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet ditt, har du mulighet til å heve kjøpet innen 14 kalenderdager etter mottakelsen av varene, så sant::

  • varen er ubrukt
  • varen er i samme stand som da du mottok den