...

Official online store

DYRBERG/KERN

ANGERETT

ANGRERETT

I tråd med gjeldende forbrukerkjøpslov har du alltid angrerett i opptil 14 dager. Det betyr at du som kunde har rett til å heve kjøpet hvis du melder fra til D/K innen 14 dager fra den dagen du eller leveringsfirmaet mottok den bestilte varen (angrefrist). Varen må sendes i retur innen 14 dager fra den datoen du meldte fra til D/K om at du benytter angreretten. Varen skal pakkes forsvarlig, være i fin stand og ligge i originalemballasjen. For mer informasjon om angreretten, se de generelle vilkårene våre som du finner her.

SLIK GJØR DU VED RETUR/REKLAMASJON

1.Fyll ut returseddelen som er vedlagt i pakken din -følg veiledningen nøye.
2. Legg returseddelen sammen med det du skal returnere. Bruk den samme pakken som du mottok varene i, og lukk den. Du kan selvfølgelig benytte en annen pakke hvis du ønsker det.
3. Fest fraktseddelen (som også er vedlagt) på pakken, og lever den på nærmeste posthus/post i butikk. Husk å ta vare på kvitteringen til vi har registrert returen din.
4. Når vi har mottatt og behandlet returen, tilbakebetaler vi kjøpesummen.

BYTTE

Når du vil bytte, trenger du ikke betale returporto på varen du sender tilbake, men du må selv legge inn en ny bestilling på det du vil bytte til. Slik gjør du:

1: Fyll ut returseddelen som er vedlagt i pakken din, og kryss av for bytte.
2: Legg returseddelen sammen med det du vil bytte/returnere i en eske som tåler transporten.
3: Fest returseddelen (som også er vedlagt; i pakken) på på pakken, og lever den på nærmeste posthus/ post i butikk. Husk å ta vare på kvitteringen til vi har registrert returen din.
4: 4: Legg inn en ny bestilling på det du vil bytte til.
5: 5: Når vi har mottatt og behandlet returen din, gir vi deg beskjed via e-post. Deretter utfører vi tilbakebetalingen av kjøpesummen.;


Sender du varen i retur pga. feil størrelse?

Hvis JA, vil vi gjerne henvise til størrelsesguiden vår. Du finner guiden ved siden av størrelsesvalget på produktsidene.

Tilbagebetaling ved retur

Rabatt og gavekort

Hvis du har betalt med rabattkode eller gavekort og velger å sende varen i retur, blir saldoen på rabattkoden din eller gavekortet gjenopprettet innen 48 timer etter at returen er registrert – såfremt rabattkoden/gavekortet fortsatt er gyldig.


Rabatt og gavekort

Hvis du har betalt med rabattkode eller gavekort og velger å sende varen i retur, blir saldoen på rabattkoden din eller gavekortet gjenopprettet innen 48 timer etter at returen er registrert – såfremt rabattkoden/gavekortet fortsatt er gyldig.

REKLAMASJON 

Hvis vi leverer feil vare, må du kontakte kundeservice så fort som mulig. Ved reklamasjon av defekt vare skal du også kontakte kundeservice. Vi betaler selvfølgelig returportoen ved feil levering og ved godkjent reklamasjon.

Ved reklamasjon undersøker vi varen nøye.

Dersom du har benyttet angreretten eller reklamert på en vare, vil du alltid få tilsendt en e-post når vi har mottatt varen. I e-posten får du opplysninger om den videre prosessen i forbindelse med heving av kjøp / reklamasjon.


KLAGEVEILEDNING 

"Hvis du som forbruker ønsker å klage på et kjøp på dette nettstedet, henvises du til Forbrukerrådet samt til online-plattformen ; http://ec.europa.eu/consumers/odr/, hvor du finner informasjon om muligheten for en utenomrettslig tvisteløsning av din klage. Du kan bare benytte Online-plattformen hvis du bor i et EU-land. I forbindelse med klagen din kan du oppgi e-postadressen vår webshop@dyrbergkern.com.

Uafhentede pakker

Hvis vi mottar en pakke som ikke er blitt hentet hos posten, forbeholder vi oss retten til å motregne avgiften vi blir belastet av BRING